Left4Dead.cz


Left 4 Dead Updaty za poslední týden

Minulý pátek Valve vydalo dalši aktualizaci pro Left 4 Dead,  ve které je hlavním lákadlem možnost hrát jednoduše kampaně vytvořené komunitou. Tento update následoval další miniupdate vydaný dnes v noci rešící jen pár oprav, ale některé možná potěší.

Left 4 Dead Update 30.6.2009

  • Odstranění potvrzení „Are you ready to play Versus?“
  • Opravení pádu při použití kolečka myši nebo klávesnice pro výběr segmentu kampaně
  • Oprava reklamy serveru v public lobbies pomocí sv_steamgroup_exclusive
  • Navrácení možnosti hlasovat pro novou kampaň ve Versus modu

Left 4 Dead Update 26.6.2009

Klient

  • Odstanění exploitu s nekočným množstvím molotovů
  • Opraven problém při přehazování týmu ve Versusu

Podpora vlastních kampaní

  • Hráči stahují kampaně jako jeden .VPK soubor
  • Hráči mohou vybírat přídavné kampaně a mapy v herním UI (herní rozhraní)
  • Přidána podpora matchmakingu a stahování/aktualizace pro přídavné kampaně
  • Podpora přídavných kampaní v Leader boardech
  • Registrace .VPK souborů na left4dead.exe pro automatckou instalaci přídavků
  • Servery a Steam API byly rozšířeny o možnost posílání seznamu klíčů pro matchmaking (zvětšení velikosti o 1200 bytů)

Left 4 Dead Authoring Tools

  • Opravení scházejících fgd
  • Přidán nový program pro příkazovou řádku vpk.exe pro rozbalování/vytváření/přidávání .VPK souborů
  • Odstranění info_versus (není používáno)
  • Přidání info_gamemode, který zobrazí výstup pro Coop, Versus nebo Survival závisející na nahraném modu na mapě
  • Aktualizace ukázkové mapy tutorial_standards, znovu přidáno jako ‚Dead Line‘ kampaň
  • Ukázkový obsah nyní obsahuje i zdrojové soubory pro oficiální mapy

Komentáře:

  1. penetration

    Mno patche typu „Chytra horakyne“, jen aby „zavreli hubu“ boycottu. Opravy nicotny (ve vysledku stejne nefungujou), podpora map, respektive SDK, mela byt uz s prvnim DLC. Oprava map a bugu v DT/DA se opet nekona….proste oblecena-neoblecena…

  2. HunTeR_Pride

    který bugy v DA máš na mysli ? nějaký fakta se screenshotama bych uvítal

  3. penetration

    Nemoznost v nekterych chvilich ‚vomitnout‘ boomerem, proste nereaguje tak jak by mel. Hunter pri pouncu narazi na neviditelnou stenu a zustane treba 2 vteriny viset ve vzduchu. Neviditelne objekty (jeden, casto se vyskytujici, napriklad pri eventu v terminalu. Vytvori se nevyditelna „hradba“ u dodavkou prorazeneho plotu. Vyskytuji se i ve finale cestou kdyz seskocis z terminalu, ale tam na ne musis opravdu narazit, aby sis jich vsiml) tyhle veci proste nenascreenujes a nahravat kazdou hru, to bych musel mit nafukovaci HDD;)

  4. HunTeR_Pride

    Nemoznost v nekterych chvilich ‘vomitnout’ boomerem, proste nereaguje tak jak by mel. /// to nejde nikde
    Hunter pri pouncu narazi na neviditelnou stenu a zustane treba 2 vteriny viset ve vzduchu/// to se mi nikdy nestalo a je to aspekt hry s kterým se můžeš vyrovnat
    Neviditelne objekty (jeden, casto se vyskytujici, napriklad pri eventu v terminalu. Vytvori se nevyditelna “hradba” u dodavkou prorazeneho plotu. Vyskytuji se i ve finale cestou kdyz seskocis z terminalu, ale tam na ne musis opravdu narazit, aby sis jich vsiml) tyhle veci proste nenascreenujes a nahravat kazdou hru, to bych musel mit nafukovaci HDD;)//// na to jsem v životě nenarazil, takže to tam já nemám, každopádně záležá i na nastavení l4d. nevidim tu něco horšího než je v BH

  5. penetration

    Takze kdyz spawnes b00miem a nemuzes ho pouzit k ucelu k nemuz je primarne urcen- v poradku

    Takze kdyz ti levitujici hunta pos….pokazi celej utok – v poradku

    Takze kdyz se zaseknes v mape se survikama a vlastne to naslednym utokem specials rozseka celej tym – v poradku

    Kdyz ohlasi ze neco opravili a ono to stejne nefunguje – v poradku

    [sarcasm]Tak to potom jo, to je pak na vine moje spatne pochopeni skutecnosti. To at ty patche nevydavaj a nechaj to jak to je, ta hra je vlastne naprosto v poradku a pokud ne, tak se s tim muzem vyrovnat – v poradku[/irony]

  6. udh

    Mě se teda taky ani jedna věc ještě nestala 😎 To sou jen takový drobnosti který se stanou málokdy a málo komu .Hlavně žádná hra není dokonalá.

  7. HunTeR_Pride

    penetration jak říkám, na neviditelnou zed jsem narazil jen jednou a ostatní se mi nikdy nestalo. Každopádně když vim kde jsou neviditelný zdi, změním taktiku a budu útočit jinde, taky se neseru do DT4 že má milion střech a za celou mapu tam neni pořádnej spot na pounce

  8. st.daniels

    s penentrationem musím pouze souhlasit. DT4 je asi největším zklamáním co byl vydán celej survival pack. Na ty bugy se taky dost často dostávám. Neviditelná zeď vzniká skoro pravidelně při posunutí předmětů v DA 3. Boomer co si budem povídat je fakt blijící kun**. To i já to vybleju rychleji než von. Ať si upřímně valve jdou někam a radši dodělaj tuhle hru, než nějákou novou a pak zase novou. Za 1200 se dá pořídit ledacos a rozohodně doufám, že nepujde Valve ve stopách EA – přemrštěná cena her, po většinu času jde o titul s úrovní freeware games.

    Upřímně si myslím, že ve Valve už neni moc lidí, co by se jedničkou zabívalo. Ok možná tak 15 – 20 lidí. Ale že nedokážou odstranit bugy s tak masovým ohlasem, to fakt nechápu : (

  9. Karolina2

    osobě už jsem zůstala s huntrem viset v neviditelný zdi a nebo staknutá v zábradlí taky a to v DT a několikrát. Co mi přijde ale jako největší bug (zprvu jsem myslela že se jedná o cheat) v DT je závěrečné finále, kdy přijede loď a z nepochopitelných důvodů to někdy surváky, kteří se na ní snaží skočit „teleportuje“ před molo. Když se to konkrétně mě stalo, tak jsem nechápala, když jsem to podruhé viděla u někoho jiného, tak bylo jasný, že je to bug a to dost fatální. A o tom, že lod přijíždí pokaždé jindy mluvit nebudu, to víme všichni a o naprosté bezzubosti infekťáků ve vodě už vůbec. DA už mi kvůli nevyváženosti a spostě bugů nebaví hrát vůbec…

  10. st.daniels

    Lidi z Valve tu hru asi moc nehrajou, včerejší husarský kousek jednoho nejmenovaného hráče mě vzkutku donutil praštit hlavou o zeď. V kampani DT jsme už jen dva vlezli do save housu a zavřeli dveře. Ve vnitř na nás čekal jeden hunter, za dveřma mezitim už byl v pytli druhej. Neznámo jak se hunter dostal přes zavřené dveře a pomohl svému kamarádovi, který mezitim trhal Francise do salátu. Potom oba vesele napsali smileíka a hra vesele zkončila, naším teamem prohrávajícím : /

  11. kovas

    Hlavně ať na podzim vydají DLC, kde by mohli ještě vychytat některé mouchy(například chybějící animace přebíjení zbraní a vyváženost versus) a nějaké novinky(kampaně a dárek v podobě alespoň jednoho kousku nové zbraně, stačil by revolver, podobný co byl v HL2.)

  12. HunTeR_Pride

    dveře safe roomu může hunter nepochopitelně bugnout.. ještě jsem nepřišel na to jak ale těšte se :DD

  13. alex

    to uz opravili ne?

Přidat komentář